joi, 4 aprilie 2013

                                                          Prima Recenzie


Asa cum v-am promis in postarea anterioara ca o sa va fac recenzii la cartile citite ei bine am si venit cu prima recenzie : Este vorba despre Ingerul Noptii by Becca Fitzpatrick By Becca Fitzpatrick (born February 3, 1979 )  is an American author, best known for  having written the New York Times bestseller, Hush, Hush . Recenzia incepe cam asa :                 
                                                           Un juramant sacru
                                                                  Un inger cazut
                                                      O dragoste interzisa

Chiar daca nu aceasta serie mi-a deschis apetitul catre citit , cand am vazut-o prima oara in librarie mi-a atras atentia , pentru ca este chiar stilul meu de carte , asa ca va las pe voi sa trageti concluzia dupa ce imi veti citi recenzia .
Pentru Nora Grey dragostea nu face parte din plan , in ciuda eforturilor depuse de prietena ei Vee de ai gasi un iubit , insa , totul se schimba pentru aceasta in timpul orei de biologie cand face cunostinta cu noul sau coleg de clasa Patch . Ochi sagalnici si zambetul patrunzator al lui Patch o sferedelesc pe Nora si acesta ii ajunge pana in adancul inimii , iar , intre cei doi se naste o noua poveste de dragoste , insa , interzisa , pentru ca Patch ascunde un secret teribil de infricosator : este un inger cazut . Dupa ce il cunoaste pe Patch viata Norei se schimba radical . A fost atacată în timp ce era în maşină, iar oriunde se ducea din coincidenta dadea peste el ,oriunde se afla ea . Oare Patch era cel care a atacat-o ? Aceasta era nu totusi sigura pentru ca atacatorul purta o masca pe fata . Lucrurile se complică şi mai mult când si Vee este atacata , si cand fac cunostinţă cu Elliot şi Jules… Insa Nora a facut cercetarile si a gasit motivul pe Google. Aceasta afla ca Patch prinde aripi si este un inger cazut , iar pentru a-si recapata aripile trebuie sa salveze pe cineva de la moarte . Pot sa va mai spun doar ca Patch este absolut adorabil : brunet cu niste ochi negri patrunzatori care pot cuceri pe oricine , iar conversatiile sale cu Nora sunt incredibile si stie enorm de multe lucruri despre aceasta , insa asta ve-ti descoperi singuri citind seria asta minunata pe care v-o recomand din tot sufletul . Mie mi –a  placut enorm de mult aceasta serie si in curand voi reveni si cu recenzia volumului 2 , iar la sfarsit va las cu niste citate care sper eu sa va placa :

“Vee si-a indesat caietul in rucsac si a tras fermoarul . Mi-am muscat buzele si i-am facut scurt semn de adio . Nu ma obosisem niciodata sa ma uit cine statea in spatele meu , pentru ca nu ma interesase niciodata . Pana acum . Tipul si-a pus caietul de biologie pe banca si s-a asezat pe scaunul lui Vee .
  I-am zambit politicos .
- Salut . Eu sunt Nora .
Ochii lui m-au sfredelit . Erau atat de negri , ca nu puteai distinge pupila de iris . Un colt al gurii i s-a ridicat ; nu era un zambet prietenos , dimpotriva , era un zambet care nu promitea nimic bun .
M-am concentrat asupra tablei . Barbie si Ken ma priveau cu niste zambete ciudat de vesele “

“  Dupa ce am stat in tacere o vreme , m-am uitat la ceas . Trecuse aproape o jumatate de ora si eu nu ridicasem niciun deget sa-mi fac tema . In ritmul asta o sa pic cursul .
    Atunci am observat ca foaia de hartie din fata lui nu era alba , ca a mea . Tocmai adauga ceva la lista lunga de cateva randuri .
- Ce scrii ? l-am intrebat .
- Si vorbeste engleza , a spus el in timp ce nota aceasta observatie , cu o miscare a mainii eleganta si lenesa in acelasi timp .
M-am aplecat cat de mult am indraznit , incercand sa citesc ce altceva mai scrisese , dar a indoit foaia de hartie , ascunzand lista .
- Ce-ai scris ? am intrebat .
S-a intins dupa foaia mea neatinsa , tragand-o spre el pe banca . “

 “Nu era o intrebare , era o avertizare . A zambit cand nu m-am impotrivit si s-a lasat mai aproape de gura mea . Prima atingere a fost doar atat – o atingere . O blandete ispititoare si incitanta . Mi-am lins buzele si zambetul lui Patch s-a largit .
 - Mai mult ? a intrebat .
Mi-am afundat mainile in parul lui tragandu-l mai aproape .
 - Mai mult ! “

Ps: Sper ca v-a placut recenzia si daca va place cum scriu promit ca revin si cu recenzia volumului 2 . Va las cu o melodie care mi se pare ca se asociaza perfect cu povestea celor doi :D : 



7 comentarii:

  1. e o recenzie drăguţă :o3
    mi se pare că te chinui prea mult să fie totul ok :o3 să ştii că nu trebuie să ne faci nouă pe plac, în momentul în care faci o recenzie trebuie să vină totul natural, nu să te stresezi ca să ţi se învălmăşească ideile în cap :o3 noi, cititorii, suntem aici să citim indiferent dacă e o recenzie genială sau nu. aşa că relaxează-te şi lasă-te purtată de val :*:*

    *nu sunt vreo babă veterană, dar spun şi eu ce cred că te poate ajuta :o3*

    ai grijă de tine!
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. sarut mana :D
    o sa tin cont de ideile voastre :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am amintit de fiorii primei recenzii. E frumoasa :)
    Cu timpul totul o sa fie mai usor, cel putin asa s-a intamplat la mine, dar cred ca e valabil la toti :))

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că ar trebui să te axezi pe ce ceea ce ți-a plăcut sau nu ție, și nu pe rezumatul cărții. Ăsta poate fi găsit oriunde.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu deja aştept următoarele recenzii şi spre deosebire de alţii care s-au mai exprimat liber la unele postări p-acilea pe blog mie chiar mi-a plăcut !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari!
    Tine-o tot asa:X

    RăspundețiȘtergere